give me a Second chance.

woooho :D valentina här som skriver. dagarna börjar närma sig. lov lov lov snart!
torsdag-utbildningsmässa halv 1 hihi.
fredag-soprov. kul :) sen hem och soooofta sönder hahaha. och på kvällen IDOL, that means...Rrrrabih {v}

idag åt vi klockan halv 1 så Ayan och jag spraaaaang till matsalen så hungriga som vi va :O HAHAHA
okejjj tänkte ni ville veta det. nej men nu ska jag sättta mig ner på min sofffa och PLUUGGA. ja jag skrev p l u g g a.
pussssss ni får ha det bra.



Tvillingarna:

Tur
De fina erbjudanden som dagen ger tycks du kunna ta till vara. Du har lyckan med dig.

kärlek
Du mår mycket bra i din kärleksrelation just nu och det ska mycket till för att få dig ledsen.

relationer
En konfrontation som du i dag försöker undvika lär ändå komma förr eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0