it's to late, She's gone!

idag är jag hemma..i roliga Hässleholm. "roliga" hahahaha.
Inget speciellt har hänt, bara träffat mina princessor hihi (a) Liridona Ayan och maffian Adelina. maffian HAHAHA jag ska börja kalla dig det adde (K) och nu sitter jag och kollar på IDol. ey om Rabih åker ut så kollar jag inte på det mer! så taskiga domarna va mot honom. men jag kan hålla med om att han inte sjöng den så bra .. men hallå det är faktiskt svårt. Ani ma Las Vegas tema hehehe....


 


Ayan säger:
hänger Rabih löst
kör jag och hämtar honom
HAHAHAHAHAHAHA

Valentina säger:
fuck you han är min :O


 
rabih det räcker du behöver inte spana in mig (A) HAHA / Valentina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0