sverigedemokraterna

Det här är nog den största anledningen till att så många
röstar på sverigedemokraterna:




De eftersträvar ett homogent samhälle, alltså ett rasrent samhälle.
De tycker att invandrare ska tvingas åka tillbaka till sina "hemländer".
De anser att invandrarna kan beskyllas för gängvåld, rasism och grupphat,
hade vi inte funnits hade inte sådana saker heller funnits enligt sd.

Ja, det finns ju människor som verkligen tror på sånt här, men
ni sverigedemokrater tänker ni på att ert parti även står för det här?


Enligt sd är det enda normala kärnfamiljen, skilda föräldrar, homosexuella
eller någon annan alternativ familjeform passar inte in i deras idealsamhälle.

De anser även att män och kvinnor inte klarar av samma saker, hur kan någon
kvinna med självrespekt rösta på detta partiet? De säger emot sig själva också
alla ska ha samma möjligheter men ändå inte göra samma saker. Kan någon
förklara detta för mig?


/ aisha


Kommentarer
Postat av: Monkey

jag står inte ut med dem.. hur man man liksom ens rösta på dem :S det förstår jag mig inte alls på!!!

2009-10-22 @ 22:46:03
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0