valentina skriver, after a long time!

idag har varit toppppppen (härligt) haha.
jag och ayan hade inget och göra så vi ringde saranda och sa att vi kommer till henne för hon va ensam hemma :D snacka om soft hemma hos henne. iallafall så va vi hemma hos henne, hjälpte henne städa. så duktig jag är, ah jag vet.

Lite senare så kom Leonora. hade det skitmysigt på Sarandas stora balkong, satt där och snackade, tog det lugnt.. senare gick vi ut en liten stund. så stack vi till hemmakväll och köpte godis. MMMMM. hahaha. vet att ni vill ha men tyvärr ni får inte för det är uppätet :D

ja men det var min idag. de lämnade mig så jag fick gå från stan hem till ljungdala helt själv :O men det gick bra. hahahaha jag gick snabbbbbt faktiskt. 
men nej nu ska jag inte skriva mer utan jag ska kolla på film eftersom jag har inget annat bättre för mig. KRAAAMIS / Valentina.




en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0